خانه تکانی عید نوروز

خانه تکانی عید نوروز

خانه تکانی عید نوروز با شرکت خدماتی درنیکا

با نزدیک شدن به نوروز همان طور که روز نو می‌شود مردم هم سعی می‌کنند که با نو کردن وسایل خانه و لباس خود به پیشواز بهار بروند که در این خانه تکانی مادران و زنان، بیشتر سهیم می باشند که با سلیقه و افکار خود دستی به سر و روی خانه ، می‌کشند و با خانه تکانی که از قدیم الایام بوده و به قول قدیمی ها و نیاکان ما ، شیاطین پلید را از خانه هایمان بیرون کنیم.

حرف از خانه تکانی که میزنیم فقط گردگیری خانه هایمان نیست باید دل هایمان را هم خانه تکانی کنیم و از کینه و کدورت دوری کنیم و خودمان را هم خانه تکانی کنیم ودست نیازمندی را بگیریم و بهار را به خانه هایشان ببریم، این خانه تکانی قدمت 3000 ساله قبل از میلاد مسیح دارد و از ایرانیان باستان به یادگار مانده است ، یکی از فرهنگ خانه تکانی ما ایرانیان همکاری خانواده می باشد که هنوز هم در بین مردم رواج دارد.

این بار می‌خواهیم به شما در خانه تکانی ایام عید که یکی از رسم های قدیمی کشور است کمک کنیم.

چگونه خانه تکانی خوبی داشته باشیم ؟

همان گونه که گفتیم خانه تکانی یکی از کار های مهمی است که در نزدیکی ایام عید نوروز صورت می‌گیرد، که ایرانیان این کار را انجام می‌دهند. ما با شستن فرش های خانه، تعویض دکوراسیون خانه، شستن پرده‌ های خانه و وسایل خانه، خانه تکانی را آغاز می کنیم. این موضوع یکی از دغدغه های همیشگی ما قبل از سال تحویل می باشد. که ما می‌توانیم تمامی کار ها در زمینه خانه تکانی را به شرکت خدماتی نظافتی درنیکا شیراز بسپاریم. همان طور که می‌دانید بعضی از افراد بنا به دلایلی کارشان را به شرکت های خدماتی می‌سپارند. قبل از هر کاری باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشیم که بتوانیم کارمان را از طریق برنامه ریزی و زمان بندی مناسب شروع کنیم، تا بتوانیم به صورت مرحله به مرحله پیش برویم و یک خانه تکانی کامل و خوب داشته باشیم، پس از تصمیم گیری و زمان بندی مناسب و یک برنامه ریزی دقیق، فهرست کارهایمان را تهیه می کنیم، که اول از چه چیزی و از کجا شروع کنیم و آن را به شرکت نظافتی درنیکا شیراز با کارگران متخصص و آموزش دیده، بسپاریم.

طبق برنامه ریزی، کارمان را از نظافت آشپزخانه شروع می کنیم. اول داخل کابینت ها را خالی، و داخل آنها را گرد گیری و چربی زدایی و دستمال کشی می کنیم. سپس شروع به نظافت سینک و شیرآلات ظرف شویی، یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، هود آشپزخانه می کنیم. در مرحله بعد  دیوار های آشپزخانه را تمیز و کف آشپزخانه را می شوییم  و … .

خانه تکانی عید نوروز

بعد از اتمام کار آشپزخانه به سراغ گرد گیری و نظافت  اتاق خواب ها می رویم. کار هایی مانند جمع کردن ملحفه ها، گرد گیری بوفه و کمد دیواری و پاک کردن دیوار، پنچره ها، و جارو کشیدن ، شستن پرده ها و ملحفه ها را باید انجام بدهیم. در صورت سنگین بودن پرده و ملحفه و نیاز به شستن، باید به خشک شویی سپرده شود که بخش خدمات خشک شویی شرکت ما در کم ترین زمان ممکن آن را به به دست شما میرساند.

نظافت سالن پذیرایی شامل اقداماتی همچون: گرد گیری، نظافت درب و پنچره ها، شستن پرده ها، گرد گیری مبل ها، گرد گیری دیواره ها، پاک کردن کلید پریز ها، لوستر ها و پاک کردن درب ورودی سالن پذیرای می شود. باید اشاره کنم که در صورت نیاز به شستن مبل ها، آن را هم به خدمات مبل شویی درنیکا بسپارید.

مرحله بعد شستن حمام و  دست شویی است که باید شیر آلات، درب و دیواره ها شسته شود آن هم با مواد شوینده. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که،  ابزار کار و شوینده های مناسب برای تمیز کاری باید آماده و در دسترس نیرو باشد.

بعد از شستشو و نظافت نقاط مختلف منزل باید چیدمان خانه را شروع کرد. شما نیاز به نیرو هایی دارید که سلیقه مورد نیاز را داشته باشند و برای چیدمان منزل به صاحب خانه کمک کنند و هم چنین به نیرو های پرتوان آقا ، نیازمندیم تا بتوانیم وسایل سنگین را جابه جا کنیم و شستشو بدهیم.

چگونه یک دکوراسیون خوب داشته باشیم؟ یک دکوراسیون خوب از چیدمان خوب سر می‌گیرد ، که چیدمان باید با ست کردن وسایل خانه و فرش ها همراه باشد، نیرو های شرکت خدماتی شیراز باتوجه به تجربه ای که دارند این نوع از کار هارا به خوبی به اتما میرسانند، همان طور که می‌دانید بعضی از افراد بنا به دلایلی کارشان را به شرکت های خدماتی می‌سپارند.

برای نظافت خانه تکانی عید نوروز خود از قبل آمادگی خود را اعلام و نوبت رزرو کنید. شرکت خدماتی نظافتی درنیکا شیراز برای کسانی که می‌خواهند خانه تکانی اصولی، توسط متخصصان آموزش دیده مهم تر ازهمه بدون هیچ گونه نگرانی از بابت کیفیت برتر و  قیمت مناسب تجربه نمایند، با پکیج های مختلفی که در نظر دارد و برنامه ریزی شده است در خدمت مشتریان عزیز میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *